POHODA - ceník hotline a upgrade

ikony-200x200-SERVIS-POHODA.jpg

Soubor služeb SERVIS POHODA pro daný rok zahrnuje předplatné aktualizací programu a zákaznické podpory. Pro jeho prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp. aktuálního balíku služeb SERVIS pro daný rok.

Zvolte tu variantu, kterou plánujete používat. 

příklad: Pokud chcete servis licence na 1 PC v základní verzi, hledejte licence pro 1 PC v prvním sloupci POHODA.

příklad: Pokud chcete servis licence na 3 PC ve verzi SQL, hledejte licence pro 3 PC ve sloupci POHODA SQL.

SERVIS POHODA pro následující roky (upgrade a hotline) pro rok 2026

Rozsahu poskytovaných aktualizací a podpory k nahlédnutí na stránce Popis hotline a upgrade.

Servis POHODA k základním licencím pro 1 počítač

  POHODA POHODA SQL POHODA E1
SERVIS Mini  920 Kč    
SERVIS Lite 1 340 Kč    
SERVIS Jazz 1 880 Kč 4 040 Kč 5 930 Kč
SERVIS Standard 2 420 Kč 4 580 Kč   6 470 Kč
SERVIS Profi 3 500 Kč 5 660 Kč  7 550 Kč
SERVIS Premium 4 580 Kč 6 740 Kč 8 630 Kč
SERVIS Komplet 5 390 Kč 7 550 Kč 9 440 Kč
 

SERVIS POHODA k síťovým verzím 

Ceník za soubor služeb SERVIS k síťovým licencím NET3 pro 2 až 3 počítače:

  POHODA POHODA SQL POHODA E1
SERVIS Jazz NET3 2 830 Kč 6 070 Kč 8 900 Kč
SERVIS Standard NET3 3 640 Kč 6 880 Kč 9 710 Kč
SERVIS Profi NET3 5 260 Kč 8 500 Kč  11 330 Kč
SERVIS Premium NET3

6 880 Kč

10 120 Kč 12 950 Kč
SERVIS Komplet NET3 8 090 Kč 11 330 Kč 14 170 Kč
 

Ceník za soubor služeb SERVIS k síťovým licencím NET5 pro 4 až 5 počítačů:

  POHODA POHODA SQL POHODA E1
SERVIS Jazz NET5 3 770 Kč 8 090 Kč 11 870 Kč
SERVIS Standard NET5 4 850 Kč 9 170 Kč 12 950 Kč
SERVIS Profi NET5 7 010 Kč 11 330 Kč  15 110 Kč
SERVIS Premium NET5 9 170 Kč 13 490 Kč 17 270 Kč
SERVIS Komplet NET5 10 790 Kč 15 110 Kč 18 890 Kč
 

Ceník za soubor služeb SERVIS k přídavným síťovým licencím CAL pro šestý a každý další počítač v síti:

  POHODA POHODA SQL POHODA E1
SERVIS Jazz CAL 750 Kč 1 620 Kč 2 370 Kč
SERVIS Standard CAL 970 Kč 1 830 Kč 2 590 Kč
SERVIS Profi CAL 1 400 Kč 2 270 Kč  3 020 Kč
SERVIS Premium CAL 1 830 Kč 2 700 Kč 3 450 Kč
SERVIS Komplet CAL 2 160 Kč 3 020 Kč 3 780 Kč
 

SERVIS POHODA k nesíťovým přídavným licencím

 
  POHODA POHODA SQL POHODA E1
SERVIS Lite MLP 540 Kč    
SERVIS Jazz MLP 750 Kč 1 620 Kč 2 370 Kč
SERVIS Standard MLP 970 Kč 1 830 Kč 2 590 Kč
SERVIS Profi MLP 1 400 Kč  2 270 Kč  3 020 Kč
SERVIS Premium MLP 1 830 Kč 2 700 Kč 3 450 Kč
SERVIS Komplet MLP 2 160 Kč 3 020 Kč 3 780 Kč
 

SERVIS POHODA k doplňkům a přídavným licencím

 
    POHODA POHODA SQL POHODA E1
SERVIS Afilace Add. SERVIS k příplatku za přístup zaměstnanců další, majetkově propojené firmy 2 150 Kč 2 150 Kč 2 150 Kč
SERVIS English UI SERVIS k uživatelskému rozhraní v anglickém jazyce   2 150 Kč  2 150 Kč
         
SERVIS Look SERVIS k variantě k prohlížení účetnictví zdarma  

Ceny jsou uvedeny bez DPH a platí od 1. 9. 2025

Rozsah a popis služeb aktualizací a zákaznické podpory POHODA, PAMICA, TAX, GLX

Služba Popis Dostupnost
Aktualizace Aktualizace k zakoupenému produktu uvolněné v období od zakoupení licence k danému produktu nebo předplatné zákaznické podpory do konce roku 2026, resp. do vydání dalšího upgrade. Jednotlivé aktualizace budou v závislosti na rozsahu změn vydávány na aktualizačních CD nebo připraveny ke stažení ze Zákaznického centra. V závislosti na typu produktu a rozsahu změn
Telefonická podpora Pracovníci telefonické podpory vám jsou k dispozici na čísle 567 117 711 v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům mohou být telefonické hovory monitorovány. V pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin
E-mailová podpora Své dotazy můžete zasílat do e-mailové schránky vyhrazené pro zákaznickou podporu. Odpovědi obdržíte e-mailem pokud možno obratem, nejpozději však do konce následujícího pracovního dne. Příjem nonstop
E-mailový zpravodaj Na e-mailovou adresu uvedenou ve svém profilu v Zákaznickém centru obdržíte všechna vydání elektronického informačního zpravodaje. Nepravidelné vydávání zhruba jednou měsíčně
Rozsah služeb Předmětem plnění nejsou individuální služby   
Službu poskytuje Stormware s.r.o.

Zákazníci, kteří zakoupí některý z produktů v posledních čtyřech měsících roku 2025, získávají SERVIS zdarma i pro rok 2026 nebo až do vydání další verze (upgrade) zakoupeného produktu. Pro prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp. aktuálního balíku služeb SERVIS pro daný rok.
 
Protože zejména účetní typy aplikací vyžadují ze své podstaty vyšší péči než běžný kancelářský software především z důvodu častých změn legislativy, jedná se o minimální balík služeb potřebný pro provoz aplikace v daném roce, který našim zákazníkům poskytujeme v prvním roce zdarma a v dalších letech za minimální cenu. 
Odeslat článek známému   Vytisknout