Ceníky aktualizací a podpory
Rozsah a popis služeb aktualizací a zákaznické podpory POHODA, PAMICA, TAX, GLX
Ceníky podpory a servisu se dělí do tří kategorií:
- programy POHODA, POHODA SQL a POHODA E1
- programy PAMICA, PAMICA SQL, TAX a GLX
- běžný servis, školení, programování

POHODA - ceník hotline a upgrade
Soubor služeb SERVIS POHODA pro daný rok zahrnuje předplatné aktualizací programu a zákaznické podpory. Pro jeho prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp. aktuálního balíku služeb SERVIS pro daný rok.Zvolte tu variantu, kterou plánujete používat. příklad: Pokud chcete servis licence na 1 PC v základní verzi, hledejte licence pro…

PAMICA, TAX, GLX - ceník hotline a upgrade
Soubor služeb SERVIS PAMICA, TAX a GLX pro daný rok zahrnuje předplatné aktualizací programu a zákaznické podpory. Pro jeho prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp. aktuálního balíku služeb SERVIS pro daný rok.

Nadstavbové programy JCR - popis a ceník…
Soubor služeb SERVIS pro software JCR pro daný rok zahrnuje úpravy nadstavbových řešení v případě databázových a funkčních změn v účetním systému Pohoda, tak aby byly vždy kompatibilní s aktuální vydanou verzí Pohody a zákaznickou podporu formou telefonické linky nebo e-mailem. Pro jeho prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp.…
Ceníky aktualizací a technické podpory programů POHODA, PAMICA a další
Rozsah a popis služeb aktualizací a zákaznické podpory POHODA, PAMICA, TAX, GLX
| Služba | Popis | Dostupnost |
|---|---|---|
| Aktualizace | Aktualizace k zakoupenému produktu uvolněné v období od zakoupení licence k danému produktu nebo předplatné zákaznické podpory do konce roku 2026, resp. do vydání dalšího upgrade. Jednotlivé aktualizace budou v závislosti na rozsahu změn vydávány na aktualizačních CD nebo připraveny ke stažení ze Zákaznického centra. | V závislosti na typu produktu a rozsahu změn |
| Telefonická podpora | Pracovníci telefonické podpory vám jsou k dispozici na čísle 567 117 711 v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům mohou být telefonické hovory monitorovány. | V pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin |
| E-mailová podpora | Své dotazy můžete zasílat do e-mailové schránky vyhrazené pro zákaznickou podporu. Odpovědi obdržíte e-mailem pokud možno obratem, nejpozději však do konce následujícího pracovního dne. | Příjem nonstop |
| E-mailový zpravodaj | Na e-mailovou adresu uvedenou ve svém profilu v Zákaznickém centru obdržíte všechna vydání elektronického informačního zpravodaje. | Nepravidelné vydávání zhruba jednou měsíčně |
| Rozsah služeb | Předmětem plnění nejsou individuální služby |
Zákazníci, kteří zakoupí některý z produktů v posledních čtyřech měsících roku 2025, získávají SERVIS zdarma i pro rok 2026 nebo až do vydání další verze (upgrade) zakoupeného produktu. Pro prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp. aktuálního balíku služeb SERVIS pro daný rok.
Účetní systémy - programy POHODA